יום חמישי, 30 ביולי 2015

חטיפי סנאקס - ומתכון לעוף עם ביסלי (סנאקס...)


כזכור אני חברה במועדון השופרסטאר של שופרסל, בו אני מקבלת מידי כשבועיים קופון של מוצרי שופרסל אותם אני זכאית לקבל.

תקופה ארוכה אני משתמשת במוצרי הבית של שופרסל. לא רק בגלל שהם זולים בהשוואה למוצרים המקבילים שלהם הנמצאים תחת שם של מותג אחר (למרות שזה גם שיקול חשוב...) אלא בגלל שהם בעיני טובים באותה מידה ולעיתים אפילו יותר מוצלחים.
לפני כשבועיים קיבלתי את הקופונים לחטיפים החדשים של שופרסל הנקראים בשם סנאקס (SNAX)

לקחנו את החטיפים להתנסות בהם (אני אישית באמת משתדלת לא להכניס 'אוייבים' כאלה הביתה – אבל בסוף לטיולים וליציאות מידי פעם אנחנו כן קונים חטיפים..) והילדה ממש התלהבה – הטעם לא רחוק מהטעם של חטיפי הביסלי, גם חטיף הבוטנים לא רחוק מהטעם של הבמבה והשוש...

חטיף התירס (אותו רכשנו בהמשך כי הוא לא היה בסופר כשהשתמשנו בקופון...) בעיני לא מזכיר כל כך את האפרופו, אבל גם הוא בהחלט מוצלח.

בהחלט חטיפים נהדרים כשהמחיר הוא יותר זול ממחיר חטיף המקביל לו. (ביסלי גריל וכד'...)

כאשר החזקתי את השקית בטעם גריל נזכרתי שנתקלתי לא פעם במתכון של גיל חובב "עוף בביסלי".
עד היום לא יצא לי להכין אותו (כמו שציינתי אני לרוב לא מכניסה הביתה ביסלי ) אבל הפעם החלטתי ששווה לנסות.

המתכון בעיני ממש חביב ואולי אאמץ אותו ואכין אותו מידי פעם (גם הרבה יותר נוח להכין אותו ככה מאשר שניצלים במחבת ☺)




עוף בביסלי (המקור גיל חובב)
מצרכים
8 פולקעס (אני השתמשתי בכרעיים מחולקים לשוק וירך – אפשר לטעמי להכין את זה גם מפרגיות.)
חצי כוס קורנפלור
2 ביצים טרופות
2 שקיות ביסלי (איזה טעם שאוהבים – הכנתי את זה משקית הסנאקס בטעם גריל  וטעם ברביקיו)

אופן ההכנה
1. מכינים תבנית עם נייר אפיה בתחתית.
1.מרסקים את הביסלי במעבד מזון עד שמתקבלים פירורים קטנים (אבל לא אבקה - אני אישית אוהבת להשתמש במעבד המזון הקטן - מאד קומפקטי ונוח לשימוש...)

2.  מכינים 3 קערות לקורנפלור, הביצים והביסלי המרוסק.
3. מנקים את חלקי העוף (אני מורידה את העור...)
4. לוקחים כל חלק עוף וטובלים אותו בקערות לפי הסדר – קורנפלור, ביצה והביסלי. צריך להתקבל ציפוי עבה של פירורים.
4. מניחים את חלקי העוף בתבנית האפייה.


6. מפזרים מעל את הפירורים שנותרו ואופים שעה בחום בינוני (180)
(אין צורך להפוך את חלקי העוף באמצע האפייה.)



בתיאבון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה